Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - PRK HUlU SELANGOR - UBN TIDAK AMALKAN POLITIK BELI UNDI: NAJIB

UBN tidak mengamalkan politik beli undi pada PRK Hulu Selangor, kata DS Najib Tun Razak.

Sebaliknya, kata PM yang juga Pengerusi BN menegaskan bahawa projek-projek bernilai kira-kira RM167 juta yang diumumkan hanya bertujuan membantu menyelesaikan masalah penduduk Hulu Selangor.

Tidak mengamalkan politik beli undi tetapi memancing undi.

Pakatan Rakyat juga mendakwa BN mengamalkan taktik beli undi dengan menawarkan bayaran RM50,000 - dua hari sebelum pengundian - dalam usaha menyelesaikan isu bekas peneroka Felda Sungai Buaya yang berlarutan lebih satu dekad.

Saluran peti undi Felda Sungai Buaya ternyata telah memenangan Kamalanathan.BN menang dengan kelebihan 1,725 undi selepas tewas dengan perbezaan 198 undi dua tahun lalu. Calon Pakatan Rakyat, Datuk Zaid Ibrahim mendapat 23,272 undi berbanding calon BN P. Kamalanathan sebanyak 24,997 undi.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers