Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - PRK HUlU SELANGOR - PKR NYARIS CALONKAN KATAK LOMPAT LAGI

Nasib baik PKR tak calonkan Dr Halili Rahmat iaitu Bendahari PKR Hulu Selangor sebagai calonnya, kalau tidak akan berlaku lagi wakil rakyat PKR yang lompat parti.... Namun jika terjadi maka dia memang pakar bedah saraf terhebat.

Ya ler, dia menang je pada PRK Hulu Selangor, lalu umum keluar PKR tak ke pengsan DSAI dan Pakatan Rakyat. Haru biru jadi nyer.

Sepadan sungguh reaksi spontan oleh Ketua Penerangan PKR Latheefa Koya bahawa:

"Kami telah menjalankan kaji selidik mengenai latar belakang dan kami dapati beliau bukan seorang calon yang baik. Kenapa bukan calon yang baik? ..saya tidak bercadang mendedahkannya. Sebab itu kenapa kami tidak memilihnya."

Latheefa berkata, mereka sudah mendengar khabar angin bahawa pakar bedah itu mahu keluar daripada parti itu apabila bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim diumumkan sebagai calon Selasa lepas.

"Kami tidak terkejut. Jadi kami telah membuat keputusan yang tepat untuk tidak memilih beliau," katanya

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers