Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - - SATU PULAU PINANG TAK SUKA ZAHRAIN

Mereka yang tahu tentu tidak akan terkejut dengan tindakan Ahli Parlimen Bayan Baru DS Zahrain Hashim keluar daripada Parti Keadilan Rakyat kerana Zahrain adalah seorang yang lebih pentingkan peluang perniagaan daripada perjuangan membela rakyat.

Bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah Abdullah berkata, Zahrain bukan seorang pejuang dan bukan seorang ahli politik.

"Apabila dia tak memperolehi apa yang dia mahu, maka dia akan mula protes. Dia hanya mahu melobi untuk mendapatkan projek, namun apabila dia tidak mendapat projek , maka dia akan lawanlah," kata Aminah.

"Zahrain adalah ahli politik yang tidak boleh ditegur, " kata Aminah sambil menegaskan bahawa"satu Pulau Pinang semua tidak suka dengan dia".

"Dia menyertai PKR untuk menghancurkan PKR Pulau Pinang. Semua pandangan tidak akan diterima. Tapi siapa yang kipas dia, dia akan terima," kata Aminah.
Tags:

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers