Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu MB Perak - ISU PERAK LEBIH KARTUN DARI KARTUN


Datuk Seri Ir Haji Mohamad Nizar Jamaluddin yang kehilangan jawatan Menteri Besar Perak setahun lalu ekoran karenah politik UBN menyifatkan negeri itu sebagai “lebih kartun dari kartun.

MB hanya boleh dilucutkan jawatannya melalui pembubaran Dewan Undangan Negeri, undi tidak percaya ataupun MB sendiri meletakkan jawatan, kata beliau.

Haji Mohamad Nizar berkata Perak kini mempunyai dua surat pentauliahan MB, sebab walaupun telah digugurkan namun surat tauliah beliau sebagai MB belum ditamatkan lagi.

“Tidak dibatalkan lagi. Sepatutnya tauliah tersebut dibatalkan dahulu sebelum buat pelantikan yang baru,” katanya semasa berceramah Machang, Kelantan.

Nizar yakin UBN akan berdepan dengan penghakiman rakyat pada PRU 13 kerana rakyat telahpun matang, katanya disambut laungan Allah Akhbar. Hampir 6,000 orang menghadiri ceramah berkenaan.
Tags: isu MB Perak

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers