Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu perak - UNDI MELAYU PADA PAKATAN MEROSOT


Sokongan Melayu terhadap Pakatan Rakyat di Perak merosot antara tujuh dan 8 peratus terutama di kawasan pedalaman, namun Pakatan Rakyat masih yakin menguasai Perak, kata Datuk Seri Ir Haji Mohammad Nizar Jamaluddin.

Pada pilihan raya 2008, gabungan pimpinan Nizar itu memperolehi 40 peratus undi Melayu yang akhirnya membawa kepada penubuhan Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat.

Ahli Parlimen Bukit Gantang itu turut mengakui bahawa Pakatan Rakyat gagal menembusi kubu-kubu kuat BN di kawasan pedalaman.


Namun, katanya, pada keseluruhannya sokongan rakyat terhadap Pakatan tidak luntur dan yakin jika pilihan raya diadakan Pakatan Rakyat akan menang.
Tags: isu perak

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers