Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - TRAGEDI - NIZAR KEMALANGAN TETAPI SELAMAT

Datuk Seri Ir Haji Mohammad Nizar Jamaluddin terbabit dalam kemalangan jalan raya berhampiran Hotel Casuarina, Ipoh pagi ini dilaporkan dalam keadaan baik. Beliau tidak mengalami sebarang kecederaan serious.

Beliau menerima rawatan dan pemeriksaan di Hospital Raja Perempuan Bainun.

Nizar memberitahu melalui telefon, bahawa keadaan beliau baik dan tidak perlu dibimbangi.

Katanya, beliau menunggu hasil pemeriksaan x-ray bagi memastikan semuanya baik.

Kejadian berlaku semasa Nizar memandu kereta Toyota Camry beliau untuk ke klinik pergigian bagi memenuhi temujanji rawatan pergigian beliau di bandar Ipoh, kata pegawai khasnya Saudara Amran Haron.

Semasa berhampiran Hotel berkenaan, Nizar dikatakan cuba mengelak daripada melanggar seseorang menyebabkan Toyota Camry itu terbabas lalu terbalik dengan keempat-empat roda ke atas.
Tags: TRAGEDI

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers