Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik sketsa - salam dari bagan pinang

SALAM DARI BAGAN PINANG

masa tidak mengizinkan saya memberikan input ekoran terpaksa menyusun program dan stretagi calon

Umno sedang menghadapi tekanan paling hebat di pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang berasaskan beberapa perkembangan semasa dan tumpuan jentera Barisan Nasional yang luar biasa.

Tekanan terhadap pegawai dan kakitangan kerajaan, serta anggota dan pegawai tentera agar membalas budi kerajaan (dengan mengundi Umno) semakin ketara. Kebanyakannya kelihatan phobia dengan jentera PAS (khususnya) yang memakai pakaian berlambang bulan.

Setiap hari kelihatan penyediaan jamuan hari raya di serata kawasan anjuran Umno. Hebat dan ternyata membingungkan kerana ia pastinya menelan belanja ratusan ribuan ringgit.

Terdapat satu kes melibatkan pemilik Restoran Jamsari yang mendapat kontrak membekalkan makanan kepada Umno tetapi kemudian dibatalkan sewenang-wenangnya oleh Umno, walaupun juadah yang disediakan telah habis dibelasah anggota Umno. Penganiayaan dan kezaliman ini ternyata hanyalah mainan Umno .

Perang poster juga dengan jelas menunjukkan kemewahan Umno. Paparan papan billboard dengan menggunakan lampu neon kelihatan menjadi bahan kempen Umno. Harganya tentu menelan ratusan ribu ringgi

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers