Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - social concern - HUTANG RM16.8 JUTA... ELOK KATUP JE BERNAMATV

Sehingga 9 Oktober lepas, BERNAMA TV menanggung beban hutang berjumlah RM16.8juta, kata Datuk Seri Rais Yatim.

Sikit je tu, kononnya hutang itu kerana penyewaan alatan, pejabat dan urusan kerja. Seeloknya Pengerusi Bernama Dato Seri Anuar Zaini bijak menangani masalah ini..., tapi nampak gayanya gagal juga bekas Pengerusi Yayasan Perak ini.

Bernama TV kini dok cari rakan kongsi baru pulak... pakat2 berebut ler... . Percayalah Bernama tidak memperolehi keuntungan kerana kebanyakan yang menguasai Bernama, bukan terdiri daripada mereka yang arif tentang dunia komunikasi.

Bernama sebagai sebuah badan separah kerajaan menanggung kerugian saban tahun. Produk keluaran Beranama TV pun tidaklah memadai berbanding dengan peranan yang dimainkan RTM. Nampak sangat pertindanan dari segi kerja.

Elok katup jer BernamaTv tu.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers