Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik nasional - SAMY VELLU PERLI TUN DR M

Datuk S Samy Vellu membidas dan memperli Tun Dr Mahathir Mohamad dengan menyifatkan mantan PM itu sebagai pakar dalam seni "memusnahkan timbalannya.

Sambil membandingkan diri beliau yang hanya mempunyai seorang timbalan presiden dalam termpoh 25 tahun selaku Presiden MIC, Samy berkata Dr M mempunyai empat timbalan dalam tempoh 22 tahun menjadi PM.

Apa yang berlaku kepada (Tun) Musa Hitam, apa yang berlaku kepada (Tun) Ghafar Baba dan apa yang terjadi kepada (Datuk Seri) Anwar Ibrahim... orang yang amat dipujinya?

Nampaknya Samy Vellu berang dengan laporan akhbar Tamil semalam yang melaporkan Dr Mahathir menyokong Datuk S Subramaniam sebagai calon Timbalan Presiden, yang bererti sekali gus tidak menyokong barisan calon yang direstuinya.

Mengenai laporan Utusan Malaysia, Samy Vellu melabel akhbar berbahasa Melayu itu sebagai satu penerbitan yang 'rasis' yang berlagak sebagai "abang-besar".

Utusan Malaysia menyiarkan berita muka depan hari ini yang memetik beberapa penganalisa politik yang berpendapat Samy Vellu harus berundur.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers