Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - social concern - ROSMAH MANSOR MEMBIARKAN IBU SAUDARA MELARAT

Kemelaratan dan kedhaifan kehidupan ibu saudara dan sepupu wanita nombor satu negara, membuktikan dengan jelas bahawa konsep yang digemar gemburkan 1 Malaysia oleh kerajaan sejak awal lagi gagal dipraktiskan.

Mereka berdua yang hidup melarat di Kampung Mertang, Kuala Pilah itu pernah dipaparkan dalam siri klip video di You Tube - dikunjungi Angkatan Muda PKR dua hari lepas sekadar mencari kebenaran apa yang disiarkan dalam internet itu.

Ketuanya Shamsul Iskandar Md Akin berkata, beberapa pemimpin sayap kanan PKR mengunjungi ibu saudara (foto kiri) dan sepupu isteri Datuk Seri Najib Razak di Kampung Mertang, Kuala Pilah.

"Kunjungan ini untuk mencari kebenaran. Kalau sebelum ini, kita lihat kehidupan mereka dalam Youtube sahaja. Keadaan mereka amat daif. Kita berikan bantuan sekadar termampu."

Dalam beberapa klip video tersebut, anggota keluarga dekat Rosmah itu kesal dengan sikap wanita pertama negara yang tidak lagi mengunjungi mereka dan kampung asalnya itu.

Mengulas reaksi ahli keluarga Rosmah terhadap kunjungann itu, beliau berkata: "Ada yang menangis sebab Rosmah tidak ingat lagi pada mereka."


Shamsul berkata, mereka bekerja kampung berpendapatan kurang RM500 sebulan dan "mempunyai rumah kayu yang agak reput."

"Ia untuk menggambarkan sikap sebenar Rosmah yang kononnya prihatin dengan dengan nasib masyarakat.


0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers