Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik p pasir - update: keputusan (live dari markas induk pas permatang pasir

Update Terkini

7.10 ptg - PAS menang dgn majoriti 4,551

PERMATANG PASIR: Kemenangan kita semua, kata Pesuruhjaya Pas Negeri Pulau Pinang Ustaz Haji Salleh Man berulang kali sebagai meraikan kemenangan pada PRK N11 Permatang Pasir hari ini.

Beliau mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga pada semua pengundi tanpa mengira bangsa dan agama.

Takbir bergema di sekitar markas induk Pas Permatang Pasir sebaik calon keluar dari markas untuk bertemu penyokong. Meskipun belum rasmi diumumkan, kemenangan memang jelas memihak pada PAS.

Sementara itu satu sidang akhbar akan diadakan di Markas ini oleh Pengarah Jentera Pilihan Raya PAS Datuk Mahfuz Omar. Penyokong juga semakin ramai berkumpul di luar markas.

Calon PAS Ustaz Haji Salleh Man diramalkan memperolehi undi majoriti 4,000 undi berkurangan sedikit daripada majoriti yang diperolehi mantan calon pada PRU12 2008.

Pengurangan majoriti ini memang dijangkakan sepertimana pada mana-mana prk, memandangkan seluruh jentera kerajaan persekutuan turun berkempen dan digunakan pada prk ini untuk menentang PAS.

PAS sedang mendahului di semua saluran peti undi dengan jumlah perbezaan yang ketara, hanya terdapat satu-dua peti undi sahaja Pas mengalami kekalahan.

Sementara itu, markas semakin ramai dikunjungi penyokong PAS dan Pakatan Rakyat, manakala sebvuah layar skrin besar sedang memaparkan keputusan dari masa ke semasa.


Sila update disini

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers