Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik p pasir - UMNO KENA TIPU OLEH ROHAIZAT


PERMATANG PASIR: Rohaizat Othman telah membohongi seluruh pimpinan Umno termasuk Timbalan Perdana Menteri apabila mendakwa bahawa beliau tidak mengetahui dan terbabit dalam urusan dan transaksi kewangan firma sendiri.

Bekas rakan kongsinya, Yusri Isahak menegaskan semua urusan transaksi kewangan syarikat dibuat dengan pengetahuan dan penglibatan Rohaizat.

Rohaizat sepatutnya menceritakan perkara sebenar dan tidak meletakkan tanggungjawab dan kesalahan pada rakan kongsinya untuk membebaskan diri sendiri, katanya pada sidang media.

Sesungguhnya Yusri telah lama saya kenali tetapi tidak menemuinya sejak beberapa tahun lepas$. Setibanya di Yayasan Aman, Penanti, Yusri tergaman melihat saya, lantas datang dan memeluk saya.

Sambil bertanya khabar dan berkata "lama tidak berjumpa" Yusri tersenyum sambil mengeleng-gelengkan kepala. (teringat saya Yusri, seketika dahulu memandu volkswagen berwana oren metalik)

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers