Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politics sketsa - suami bawah ISA selama 8 tahun, kini isteri pula dicekup

KUALA LUMPUR: Suaminya telah ditahan sebagai tahanan ISA selama hampir lapan tahun tanpa bicara di kem Kamunting, kini hari ini isteri tahanan berkenaan yang bernama Norlaila Othman pula diberkas polis.

Norlaila, aktivis GMI ditahan polis di Kompleks Pertama, berdekatan Sogo, di Jalan Tuanku Abdul Rahman bersama-sama anaknya Suhaib


Beliau ditahan bersama-sama enam yang lain. Sehingga jam 1.30 tengah hari tadi beliau masih diperap dalam trak polis, dekat pejabat FRU Cheras.

"Keadaan dalam trak sekarang panas. Kami belum diambil apa-apa keterangan, tak tahu sama ada akan ditahan atau hanya dibiarkan di sini dahulu," katanya.

Norlaila berkata, beliau sedang membeli minuman dan makanan ringan dekat Kompleks Pertam, semasa ditangkap.

"Saya tak pakai baju merah. Memang kami ada bawa poster dan ikat kepala anti-ISA tapi belum sempat dipamerkan. Ada beberapa anggota polis wanita minta tengok bahan-bahan yang kami bawa. Kami enggan beri."

Tiba-tiba sekumpulan polis, sebahagiannya dari cawangan khas, SB, lebih kurang 20 orang datang mengerumuni kami dan terus sumbatkan kami ke dalam trak, katanya

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers