Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik p pasir - ROHAIZAT UMPAMA PADI BASAH

PERMATANG PASIR: Calon Umno/BN Rohaizat Othman bagi PRK N11 Permatang Pasir boleh disifatkan sepertimana pepatah orang utara iaitu umpama padi basah.

Walaupun ia mungkin padi yang baik, tetapi kerana padi itu basah, maka kualitinya terus merosot,kata Naib Presiden Pas Sallehudin Ayob pada sidang media di Markas Besar Jentera PRK PAS Permatang Pasir di sini.

Bagi orang utara ada dua pengertian bagi padi basah iaitu padi itu telah rosak atau penjual padi berkenaan (UMNO/BN) cuba menipu pembeli (pengundi) agar padi itu lebih berat timbangannya.

Beliau berkata sepatutnya Umno/BN memilih calon lebih berwibawa dan amanah sejajar dengan slogan 1 Malaysia yang mereka gembar gemburkan.

Pengundi dan rakyat tentunya ingin mengetahui lebih lanjut mengapa Rohaizat yang terbukti telah menyalahgunakan wang pelanggannya dipilih menjadi calon, kata beliau sambil menegaskan bahawa rakyat juga ingin tahu mengapa Rohaizat dilucutkan kelayakannya sebagai peguam.

Sehingga ini, beliau berkata jentera kempen prk Pas telah dapat bergerak dengan lancar dan mencapai matlamatnya.

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers