Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politics sketsa - ADUN GALAS MASIH KRITIKAL

KOTA BAHARU: ADUN Galas, Che Hashim Sulaima dijadualkan menjalani pembedahan bagi rawatan barah ususnya di sebuah hospital di Guangzhao, China hari ini.

Pengarah Pilihanraya PAS Negeri, Abdul Fatah Harun berkata keadaan Che Hashim dilaporkan masih kritikal. Che Hashim telah menjalani rawaran di China sejak 18 hari lepas.

"PAS telah mengadakan solat hajat dan berdoa agar wakil rakyat berkenaan kembali sihat dan pulih untuk meneruskan khidmatnya kepada rakyat di kawasannya," katanya.

Katanya Che Hashim disahkan menghidap barah usus kira-kira tiga bulan lalu selepas menjalani rawatan di sebuah hospital di Kuala Lumpur.

Che Hashim berjaya memenangi DUN Galas pada PRU12 dengan majoriti 646 undi, dengan mendapat 4,399 undi menewaskan penyandangnya, Saufi Deraman (BN) yang memperolehi 3,753 undi.

Pada 2004, Che Hashim tewas kepada Saufi dengan majoriti 1,729 undi. Saufi mendapat 4,184 undi dan beliau sebanyak 2,455 undi.

ps. doakan semuga Che Hashim sihat kembali. amin

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers