Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - Feature , Headline , politik penanti , Pulau Pinang - PKR KUASAI PRK KEENAM SEJAK PRU12

Penanti oh Menanti


PENANTI: Parti KeAdilan Rakyat (PKR) "menguasai pentas" proses penamaan calon PRK N12 DUN Penanti hari ini dengan para penyokong dan kibaran bendera parti itu menghala ke pusat penamaan calon.

Calon PKR Dr Mansor Othman diringi ke pusat penamaan calon oleh para pemimpin parti itu. DSAI turut kelihatan kemudian mengiringi Mansor.


Mansor dijangka menghadapi tiga pencabar lain pada PRK keenam ini sejak PRU12. Daripada enam PRK yang diadakan, BN hanya memenangi satu kerusi sahaj di Batang Ai, Sarawak.
Calon bebas, Aminah Abdullah (bekas ketua wanita PKR) tiba dengan lapan ahli keluarganya, manakala anggota Gerakan, Nai Khan Ari, 41, yang keluar parti itu berkata, dia bertanding kerana kecewa dengan tindakan BN tidak meletakkan calon.

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers