Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik nasional - PEMERGIAN PAK SU MAIL KEHILANGAN BESAR

KUALA KRAI: Menteri Besar Kelantan, TG Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan kepulangan ke rahmatullah almarhum ADUN Manik Urai, Haji Ismail Yaacob, 60, atau lebih mesra dengan Pak Su Mail sebagai kehilangan besar kepada kerajaan negeri dan PAS.

Beliau berkata Ismail, yang meninggal di Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Bharu di sini kira-kira 5.50 pagi tadi adalah antara wakil rakyat PAS yang paling lama berkhidmat di Kelantan.

Petang tadi, ribuan penduduk menunaikan solat jenazah ke atas Almarhum Ismail di Masjid Kampung Manek Urai Lama selepas sahaja selesai solat Jumaat dengan diimankan TG Nik Aziz.

Image

Sebelum itu, TG Nik Aziz menyampaikan khutbah Jumaat dan sempat bertazkirah ringkas mengenai kematian.

TG Nik Abdul Aziz kelihatan sekali sekala sebak mengenangkan Paksu Mail, seorang pemimpin yang begitu rapat dengan masyarakat.

Kehadiran orang ramai menyebabkan Kampung Manek Urai Lama berlaku kesesakan luar biasa..

Jenazah Pak Su Mail selamat disemadikan pada jam 2.05 petang.

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers