Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik sketsa - BANYAK JALAN UTAMA KE DUN DIKATUP

IPOH: Persiapan RAPI persidangan DUN Negeri Perak, esok.. yang tentunya menjadi perhatian ramai bukan sahaja di Perak tetapi juga di Malaysia keseluruhannya, telahpun bermula sejak awal pagi ini dengan upacara raptainya.

Raptai penuh pembukaan sidang itu difahamkan turut dihadiri Speaker DUN Perak, V.Sivakumar. Sidang itu akan disempurnakan perasmiannya oleh Raja Muda Perak, Raja Nazrin Sultan Azlan Shah.

Polis dijangka memperketatkan lagi kawalan keselamatan di sekitar bangunan itu. Sebanyak 13 batang jalan utama menghala ke dewan persidangan di bangunan Perak Darul Riduan itu akan ditutup mulai jam 9 malam ini.

Sehingga ini kelihatan beberapa buah trak serta pasukan FRU di sekitar bangunan itu. .

Sebelum itu Pejabat SUK Perak telah mengeluarkan arahan kepada wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat melarang membawa penyokong.

Arahan oleh pejabat Dato’ Abdul Rahman Hashim itu antara lain menyebut:”Untuk mengelakkan sebarang kerumitan, Yang Berhormat Datuk, tuan-puan tidak dibenarkan membawa pemerhati. Segala kerjasama amat dihargai, terima kasih.”

Sementara itu pihak polis juga telah melarang orang ramai berhimpun berdekatan Bangunan Perak Darul Ridzuan, bagi menghalang orang ramaik menyatakan sokongan

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers