Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - wilayah - Hassan Ali tak malu


Hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong.. begitulah pepatah paling tepat untuk mengambarkan pendirian Hasan Mohamed Ali di saat suam-suam kuku kedudukan politikya kini.
Hassan bertegas beliau tetap mahu berdebat dengan Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Abdul Rani Osman meskipun tiada siapa yang sudi.
Populariti Hasan semakin menjunam akhir-akhir ini dan kelihatan seperti cacing kepanasan setelah PRU semakin hampir.
Presiden JATI itu terpaksa berbuat demikian untuk terus "spin" popularitinya yang semakin hari semakin tenggelam.
 Sementara itu, Abdul Rani memberitahu mStar Online bahawa Hasan boleh membuat pilihan atas cadangan yang diberikan sekiranya bekaspesuruhjaya PAS itu masih berminat untuk meneruskan debat.
"Tetapi debat ini akan diwakili oleh Khalid Samad. Ini keputusan mesyuarat semua ADUN PAS Selangor. Ini adalah keputusan muktamad.

Tags: wilayah

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers