Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - headline. feature , social concern - Juara AF9 Hazama di Konsert Amal Gaza di Dewan Millenium Kepala Batas pada 24 Julai ini


Satu Konsert Amal Gaza yang akan turut menampilkan persembahan Juara AF9 Hazama akan diadakan di Dewan Millenium, Kepala Batas pada Ahad 24 Julai ini.

Konsert ini adalah berkonsepkan berhibur dengan lagu-lagu kemanusiaan, ketuhanan dan kehidupan sambil beramal.  Ia anjuran badan NGO Permuafakat

Selain itu, Mel Wing dan Bagio (Damasutra) akan turut menyampaikan persembahan pada konsert yang bermula jam 8.30 malam itu. 

Selain itu tayangan slaid yang menyayat hati dan mengisafkan mengenai kezaliman Israel pada rakyat Palestin akan dipersembahlan

Pengarah Program Sdr Zulkifly Ishak berkata, konsert amal ini bertujuan mengutip derma bagi mengumpul dana untuk pembinaan hospital Kanak-Kanak di Gaza yang telah dilancarkan pada tahun lepas, hasil usaha MAPIM.

sdr zulkifly
caravan to gazz convoy
Orang ramai (dewasa) hanya dikehendaki menderma RM5 untuk menyaksikan persembahan artis-artis ternama ini, manakala kanak-kanak tidak diwajibkan. Pengacara DJ YY juga akan mendeklamasi sajak mengenai kesengsaraan rakyat Palestin.

Zulkifly berharap orang ramai akan memberi sokongan penuh pada program yang julung kali diadakan di peringkat Pulau Pinang ini.

Kupon kemasukan boleh diperolehi di pintu masuk ke dalam dewan pada hari berkenaan. 

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers