Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - Headline , wilayah - JKKK kena siap sedia hadapi cabaran

JKKK Pulau Pinang hendaklah sentiasa berusaha melengkapkan diri dengan  segala informasi kerjabuat kerajaan negeri Pulau Pinang, khususnya dalam menangani cabaran yang dihadapi, kata Timbalan ketua Menteri  Dato Mansor Othman.
Ismail, Anuar dan Syawal (PPK)

Beliau berkata, JKKK adalah sebahagian daripada jentera penting kerajaan negeri dalam  menyalurkan maklumat, serta input rakyat .


Mansor berkata demikian kepada lebih 150 pengerusi dan setiausaha JKKK di bahagian Seberang Prai yang menghadiri kem kempimpinan dan motivasi anjuran Jabatan Penerangan Ketua Menteri Pulau Pinang di Butterworth.


Beliau juga mengingatkan JKKK agar  melaksanakan tugasan penuh  amanah dan bertanggungjawab kerana JKKK mencerminkan kewibawaan kerajaan negeri .


Pada majlis berkenaan JKKK didedahkan dengan konsep memantapkan pengurusan dan cerminan perpektif politik pakatan rakyat, kaedah berkomunikasi dan melihat ruang keterbukaan yang wujud dalam mengenengahkan diri sebagai pemimpin.


Antara penceramah pada majlis itu ialah Pengarah Pilihanraya PKR Pusat Haji Ismail Yusof dan Pegawai Penerangan, Jabaatan Komunikasi Ketua Menteri Haji Anuar Hashim.
Tags: Headline , wilayah

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers