Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - Feature , Headline , political concern - Salleh Man terima pencalonan AJK PAS Pusat


Pesuruhjaya Pas Pulau Pinang Ustaz Salleh bin Man hari ini (Isnin) menerima pencalonan untuk jawatan Ahli Jawatankuasa Pas Pusat bagi meneruskan khidmat membantu dan memperkukuhkan parti. 


"Saya menerima pencalonan sebagai AJK parti untuk meneruskan khidmat dan membantu memperkukuhkan parti dalam usaha menumbangkan Umno BN.
"Oleh itu, saya serahkan kepada perwakilan untuk membuat penilaian dan penentuan terhadap suara saya sebagai satu-satunya wakil parti dalam kerajaan negeri Pulau Pinang" katanya yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Permatang Pasir.

Sambil mengucapkan tahniah kepada Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang yang mengekalkan jawatan presiden parti tanpa bertanding, Salleh berkata, ia menunjukkan Abdul Hadi sentiasa mendapat sokongan yang tidak berbelah bahagi daripada ahli.


0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers