Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - political concern - Azhar Ibrahim di downgrade semasa ADO

Kempen pilihan raya kecil di Tenang sudahpun bermula semalam. Meskipun sepak terajang politik sudah bermula seawalnya lagi, namun kesah-kesah fitnah yang dilemparkan kepada Cikgu Mala, (calon PAS) tidak akan memalarkan perjuangannya.

Normala Sudirman merupakan ketua Muslihat PAS Labis. Beliau adalah guru lulusan Kolej Perguruan Tuanku Bainun, Pulau Pinang dan bertugas di Sekolah Kebangsaan LKTP Kemelah, Segamat, sebelum meletakkan jawatan baru-baru ini.

Kempen pencacai UBN yang terbaru ialah menfitnah zina pada Cikgu Mala, sebelum berkahwin. Namun UBN terlepas pandang bahawa calon BN Mohd Azhar Ibrahim, 39, adalah penipu dan pernah disabitkan dengan kes mahkamah.

Beliau adalah bekas Penolong Pegawai Daerah (ADO) Kecil Rengit, dan digelar sebagai Datuk AI sepertimana didedahkan dalam Facebook.



Mengikut fakta: Datuk AI pernah bertukar tempat kerja dari Daerah Segamat yang lebih besar kepada Daerah kecil di Rengit? Ini bermakna, beliau telah di downgrade. Sepatutnya, sebagai ADO dinaikkan ke pangkat DO ?


0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers