Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik nasional - ANWAR MINTA NAJIB PERINCI PERSETUJUAN PINDAH STESEN TANJONG PAGAR

Ketua Umum Pakatan Rakyat DS Anwar Ibrahim menggesa PM DS Najib Razak menjelaskan secara terperinci kepada rakyat mengenai persetujuan memindahkan stesen KTM Berhad di Tanjong Pagar ke Woodlands, Singapura menjelang 1 Julai 2011.

"Negara tidak boleh menerima perjanjian secara “diam-diam dan berahsia. Ini yang menjadi keprihatinan kita sekarang," kata beliau.

Najib mengumukan perkara itu semasa rakan sejawatannya dari Singapura Lee Hsien Loong di Singapura semalam.

"Najib mesti datang dengan butiran mendalam dan jelas mengenai kandungan perjanjian (ini),” kata Anwar.

Najib dan Lee berkata tanah yang akan dikosongkan itu akan dimajukan oleh sebuah syarikat usaha sama Malaysia-Singapura dikenali M-S Pte Ltd.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers