Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politics sketsa - IBRAHIM ALI NAK BERTANDING JAWATAN PRESIDEN UMNO




Bukan perkara yang mustahil jika Dato' Ibrahim Ali, ADUN Pasir Mas bertanding untuk jawatan Presiden UMNO di pemilihan tertinggi UMNO kelak.

Ia merupakan satu perkara yang tidak terfikir sekarang tetapi penulis ingin menerangkannya hari ini supaya kita semua tidak terkejut dengan percaturan politik Ibrahim Ali di masa hadapan.

Ibrahim telah menjadi ahli UMNO lebih daripada 3 tahun dan jika beliau diterima kembali ke dalam UMNO, beliau berkemnungkinan besar akan dilantik menjadi salah satu daripada AJK UMNO Bahagian Pasir Mas tanpa banyak disoal oleh akar umbi di bahagian tersebut.

Kedua-dua kriteria tersebut secara automatik melayakan Ibrahim untuk bertanding mana-mana jawatan di dalam Majlis Tertinggi UMNO termasuk Presiden, Timbalan dan Naib Presiden.

Dan jika berdasarkan kepada imej beliau yang keras, lantang dan menonjol, beliau merupakan salah satu calon yang perlu diperhatikan. Beliau tentu mempunyai sikap dan approach yang tersendiri di dalam arena politik tetapi tiada yang mustahil di dalam politik ini! (sekadar memetik idea/pandangan dari blog rakan)

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers