Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik N9 - PAS MENANG DI BAGAN LALANG, TIGA ADUN BN LOMPAT, MAKA TUMBANGLAH KERAJAAN DS MOHAMAD HASSAN

Jika Pakatan Rakyat memenangi kerusi DUN Bagan Pinang pada pilihanraya kecil nya nanti, maka kerajaan negeri BN Negeri Sembilan akan menjadi goyah dan mudah ditumbangkan.

Ini berasaskan berkedudukan 16 ADUN PR berbanding 20 ADUN BN. Jika tiga orang sahaja melepasi "lompat berpagar" maka tumbanglah BN. Jika terjadi padan muka Umno yang beria-ia sangat nak rampas Selangor secara tak bermoral.

Lepas tu, adun-adun Umno/BN di Terengganu yang tak setuju dengan MB Datuk Ahmad Said ikut jejak di Negeri Sembilan ini dengan membuat lompatan kijang menyertai Pakatan. Aduh pening kepala DS Najib Tun Razak dan TS Muhyiddin Yassin yang sedang menunjuk-nunjukkan maha setia maha bijak dan maha mahirnya menyelesaikan masalah Umno pada Najib (sebenarnya semakin bertambah banyak).

PRK Bagan Pinang akan menjadi kayu pengukur kekuatan sebenar pengaruh PR dan BN. PRK yang lepas kebanyakannya di kubu kuat Pakatan.

Umno menang kerusi ini dengan majoriti lebih 2,300 undi, namun jika dilihat daripada segi demografi pengundi, Pakatan yang pastinya akan diwakili PAS mempunyai kemampuan untuk memenangi kerusi ini. Pilihlah calon yang berwibawa.
Tags: politik N9

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers