Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik sketsa - tiada motif politik

Bukan ADUN Kuala Kurau, tetapi pembantu diserang

IPOH: Polis menafikan laporan beberapa laman blog yang mendakwa ADUN Kuala Kurau (PKR) Abdul Yunus Jamhari diserang sekumpulan lelaki, berdekatan pejabat Pusat Khidmat DUN Kuala Kurau malam tadi.

Ketua Polis Daerah Kerian Supt Mat Fauzi Nayan berkata, mangsa sebenarnya ialah pembantu khas ADUN berkenaan, yang mengalami kecederaan kecil di tangan terkena pisau ketika mempertahankan dirinya.

"Motif serangan tiada kaitan dengan politik, tetapi masalah peribadi," katanya kepada Bernama sambil menegaskan empat orang telah ditahan bagi membantu siasatan.

Ketua Polis Perak Datuk Zulkefli Abdullah berkata serangan dipercayai ekoran cemburu melibatkan seorang wanita.

Beberapa laman blog melaporkan sekumpulan lelaki bersenjatakan cota dan senjata tajam menyerang pembantu khas berkenaan yang sedang minum di sebuah warung berdekatan Pusat Khidmat DUN itu.

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers