Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - - SHAHIDAN AKUI AHLI UMNO KELUAR PARTI



Bekas Menteri Besar Perlis, Datuk Seri Shahidan Kassim berkata, ramai ahli Umno termasuk ketua cawangan Umno di Perlis keluar Umno setelah dipecat sebagai jawatankuasa kemajuan dan keselamatan kampung (JKKK).

Shahidan berkata, mereka dari kawasan Pauh, Kuala Perlis, Titi Tinggi, Santan, Mata Air dan Beseri. Setakat ini 16 atau 17 ketua cawangan terbabit.

"Ketua cawangan dan anggota Umno dipinggir kerajaan negeri, " katanya sambil menasihati Menteri Besar Perlis, Datuk Md Isa Sabu supaya tidak memekakkan telinga.

Sementara itu, bekas Ketua Penerangan Umno Perlis, Datuk Hashim Suboh berkata, tindakan ahli Umno menyertai pembangkang bukan sahaja berlaku di bahagian Kangar tetapi juga di Padang Besar.

Malaysiakini \melaporkan semalam bahawa 1,000 ahli Umno di Perlis menyertai PKR,.

Mereka difahamkan bertindak demikian kerana marah pada pemimpin MCA bahagian yang membuang ahli JKKK di beberapa tempat di Padang Besar.

Beliau mendakwa, tindakan pemecatan ahli Umno yang menjadi ahli JKKK itu disokong pula oleh Md Isa.

PS: Elok ler dipecat je kalu tak produktif dan terlalu lama memegang jawatan. Di Perak, DSDr Zambry pecat JKKK lantikan kerajaan PR. Sama deme pun berbalah apa lagi nak jaga negeri

Tags:

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers