Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politics sketsa - calon prk p059 bersuara..

Saya calon parti, bukan bersifat individu - DS Nizar

TAIPING (24 Mac): DS Mohammad Nizar Jamaluddin menyifatkan pemilihan beliau sebagai calon Pakatan Rakyat bagi PRK P059 Bukit Gantang bukan atas sifat peribadinya tetapi atas dasar parti.

Beliau berkata demikian kepada pemberita dan blogger di Markas Tarbiyah Pas, Air Kuning. Yang turut hadir ialah Adun Titi Serong dan YB Drs Khalil Idham Lim.

Nizar membangkitkan perkara berhubung pencalonan beliau dan usaha pihak tertentu untuk membuat gangguan semasa majlis pengumuman calon Bukit Gantang kelmarin. Usaha dibuat untuk menghentikan majlis itu.

Beliau percaya, ia adalah konspirasi pihak berkepentingan yang mahu menyekat rakyat daripada mendapatkan maklumat dan ia sebagai susulan tindakan KDN menggantung penerbitan Harakah dan Suara Keadilan selama 3 bulan.

Poster menghina Sultan Perak, Sultan Azlan Shah dan juga Mufti Perak, DS Harussani Zakaria masih berleluasa diedarkan oleh pihak tidak bertanggungjawab tanpa tindakan pihak berkuasa. Semasa majlis periystiharan calon, poster tersebut bertebaran di padang tempat ceramah PR.

“Poster itu bukan kerja Pas mahupun Pakatan Rakyat. Ia adalah kerja gerak saraf pihak yang menentang kami bagi menimbulkan kebencian rakyat pada PR. Namun kami percaya rakyat memahami dan menyedari bahawa kerja-kerja kotor seumpama itu bukan kerja Pas,” katanya.

Mengapa setelah laporan polis dibuat mengenai poster-poster tersebut, sehingga sekarang tiada tindakan ataupun tangkapan sehinggakan pihak tersebut masih berani mengedarnya. END

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers