Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - social concern - Farah Azlina yang ada hubungan romantis dengan Saiful digugurkan

Timbalan Pendakwa Raya Farah Azlina Latif yang didakwa mempunyai hubungan romantis dengan Saiful Bahari Azlan (saksi utama kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim digugurkan daripada pasukan pendakwaan kes liwat Ketua Pembangkang itu.
Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail berkata, Farah Azlina turut digugurkan dari Bahagian Pendakwaan Jabatan Peguam Negara.
Sebelum ini media telah mendedahkan dan menumbulkan keraguan mengenai Farah Azlina yang terlibat sama dalam kes Anwar itu.
Farah Azlina terpaksa digugurkan bukan kerana beliau didapati bersalah tetapi bagi mengelakkan sebarang persepsi negatif daripada orang ramai terhadap pasukan pendakwa, katanya.
"Jabatan Peguam Negara tidak boleh berkompromi dengan sebarang isu yang boleh menjejaskan nama baik atau kredibiliti jabatan dan kami sangat memandang serius perkara seumpama ini.
"Ini boleh menjadi sangat sukar bagi kita, tetapi sebarang perkara peribadi sekiranya boleh memberikan kesan dalam apa juga bentuk terhadap jabatan ini akan ditangani dengan amat serius."
Tindakan itu diambil untuk memastikan kelancaran kes tidak terganggu, katanya sambil menjelaskan penglibatan Farah Azlina dalam kes itu sangat terhad iaitu sekadar membantu mencatatkan segala nota mengenai perbicaraan tersebut.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers