Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - wilayah - Wakil rakyat Umno yang juga Timbalan Speaker Perlis ditumbuk


Wakil rakyat Umno yang juga  Timbalan Speaker DUN Perlis Mat bin Hassan cedera selepas kena penumbuk seorang nelayan yang tidak berpuas hati di Kampung Seberang Tok Pi, di Kangar, Perlis..
Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Kuala Perlis,cedera pada bahagian bawah mata kirinya apabila ditumbuk lelaki berkenaan berusia 36 tahun selepas menziarahi kematian seorang penduduk di Kampung Seberang Tok Pi di sini, pada jam 9.15 pagi.
Ketua Polis Daerah Kangar, Supt Abdul Rahman Mohd Noordin berkata, lelaki dikatakan tidak berpuas hati dengan jawapan berhubung aduannya mengenai Pasar Besar Kuala Perlis yang kekurangan pelanggan berikutan kewujudan pasar Burma di kawasan itu.
 Mat membuat laporan polis pukul 11 pagi tetapi berkata bahawa beliau tidak mahu membesar-besarkan kes itu dan menyerahkannya kepada polis untuk menyiasat.
Mat, seorang bekas guru melepaskan jawatannya pada 2008 untuk bertanding pada pilihan raya umum ke-12 dan memenangi kerusi dewan undangan negeri Kuala Perlis dengan majoriti 2,521 undi mengalahkan calon PAS Ahmad Tajuddin Salleh. 
Tags: wilayah

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers