Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politics sketsa - Ferrari Enzo disita kerana saman ekor





Jom pakat bida, keta mewah Ferari Enzo yang akan dilelong tak lama lagi. Mana tau dapat ..maka bolehlah pi BERSIH naik keta ini.. sat je kalau dari Aloq Staq ke KL.
Keta ni dah lama dok kat kawasan balai polis. Tapi bukan kat Bukit Aman... agaknya dah lama hilang barang2 dia dikebas orang. 


Selain Enzo, ada beberapa buah lagi keta eksotik yang akan dilelong oleh polis.

Keta ini dikata milik warga British yang menyewakannya dan kemudian melarikan diri kerana tidak boleh bayar saman ekor... bukan tapi saman polis gak lah.

Keta ini sebenarnya akan dilelong oleh Polis Dubai selepas merampasnya kerana terbiar. Di bawah undang-undang di sana, keta yang terbiar lebih enam bulan akan menjadi hak milik negara kecuali ada surat hak milik yang jelas dan tiada terbabit dalam kesalahan trafik dan saman..

Ferrari Enzo ..yang dijual sebanyak 399 buah kepada orang awam boleh mencapai harga jutaan ringgit.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers